educant al segle XXI

Un col·lectiu peculiar

Posted on: Desembre 3, 2008

  • In: Ana M. Reyes
  • Comentaris tancats a Un col·lectiu peculiar

Som un col·lectiu molt peculiar… les dades “canten”. A data d’avui, a les 22:45h, després de 10 dies d’escampar la llavor, aquesta és la collita:

 

5.280 visites!

43 comentaris + una dotzena de correus privats de suport

1 mestre col·laborant directament en el bloc (amb mi, som dos)

70 respostes a l’enquesta sobre la necessitat de crear el Col·legi Professional

 

L’optimisme que sempre m’ha acompanyat em diu a l’orella… que estem a final de trimestre,… que tots anem de bòlit, que…

Però la realitat ARA és aquesta. Les DADES són les què SÓN.

 

El repte és prou seriós i el volum de feina que comportaria tirar-lo endavant és massa gros per llençar-s’hi a la lleugera.

Crec que caldria documentar-nos i buscar assessorament adient per aixecar un projecte que respongui a les expectatives que tenim els què ho veiem clar. I després portar-ho a terme, que no és poc!

 

Personalment, no estic disposada a invertir-hi temps i esforços si no hi ha al darrera un nombre de professionals prou significatiu disposat a treballar-hi i portar-ho a bon port. Això no es pot fer entre quatre gats i, sobretot, no tindria cap sentit.

 

Ni tan sols val la pena, segons la meva opinió, esmerçar esforços en la recollida formal de signatures de suport.

 

Una enquesta com la que hi ha al bloc (tan senzilla, que no accepta més d’un vot des del mateix IP per filtrar en el possible el vot repetit) podria ser perfectament el punt de partida que justifiqués el naixement d’un grup de treball o una comissió que faci un projecte i es reparteixi les feines. I a hores d’ara, no ho és.

 

Ara mateix, quan els ulls ja se’m tanquen de son, només se m’acut una idea: ESPERAR… i tornar a valorar les dades després de vacances de Nadal (diguem que de vegades em costa acceptar la realitat…).

 

Passat Reis, no tindré més excusa: si la idea no “qualla”… què hi farem!!

 

Des del dia en què vaig llençar el repte a tots els centres públics de Catalunya i demanar que m’ajudéssiu a fer-lo arribar als concertats i als privats, la meva ànima de mestra professional que s’identifica amb el propi col·lectiu professional Descansa en Pau (R.I.P). I aquesta satisfacció no té preu.

 

Molt Bones Festes a tothom!

I bona entrada al 2009!

 

Cordialment, Ana M. Reyes

 

Anuncis