educant al segle XXI

algunes propostes

Posted on: Desembre 29, 2008

Assumpte: algunes propostes_28/12/08

Hola, em dic Sílvia Cano i sóc de Manresa.
“”Hola a totes i a tots. Sóc l’autora de la carta a la Mònica Terribas per protestar contra l’actitud del Josep Cuní. Després de rebre tants i tants emails de suport he decidit dur a terme alguna acció més en el mateix sentit:

Una mestra que es diu Gemma m’ha facilitat l’accés al vostre blog i m’ha semblat molt interessant tot el que proposeu. M’agradaria poder col·laborar en les accions que feu, i també us faig arribar un document adjunt amb la carta que vaig escriure a la Mònica Terribas fa un parell de mesos i que està donant la volta a Catalunya per emails (així és com la Gemma m’ha localitzat). No sé si us semblaria bé afegir-la al blog.

Des que vaig començar a fer córrer la carta he rebut molts correus amb comentaris de gent que em manifesta estar d’acord amb mi, i abans de veure el vostre blog vaig enviar un missatge a tota la gent que m’havia contactat per fer-los saber el que estava fent. Us copio aquí sota el text de la carta:

 1) En primer lloc, he enviat un resum de la carta a diversos diaris per demanar que la publiquin com a Carta al Director. Perquè veieu com ha quedat el que he enviat, us poso adjuntes les dues versions, en català i en castellà. Ho he enviat a les publicacions següents que es poden trobar a Catalunya: El País, La Vanguardia, El Mundo, El Periódico, 20 minutos, Metro, Qué!, ADN, El Punt Barcelona, Avui, El Temps, Regió 7, Diari de Sabadell, Diari de Tarragona, Diari Segre, El Far de l’Hospitalet, Empordà i Diari de Girona. Segur que encara hi hauria més possibilitats, si teniu idees m’ho dieu.

2) En segon lloc, una coneguda m’ha donat la idea de crear una plataforma per l’educació, o com li vulguem dir. Per fer una plataforma sembla ser que no es necessita gran cosa, no cal fer paperassa. Només cal que unes quantes persones estiguin d’acord per plantejar la queixa i les propostes de millora. En el cas que la creéssim, la meva amiga ens ajudaria a convocar una roda de premsa amb diversos mitjans de comunicació a Manresa. PER A AQUESTA ACCIÓ NECESSITARIA QUE ALGUNS DE VOSALTRES ESTIGUÉSSIU DISPOSATS A COL·LABORAR.

3) En tercer lloc, he aconseguit els emails tant del Director de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV) com del President del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), als quals faré arribar la carta original que vaig fer per a la Sra. Terribas.

Espero que us semblin bé les iniciatives, que feu córrer aquest missatge tal com vau fer amb l’anterior, i desitjo que alguns de vosaltres us hi pugueu sumar.

Gràcies per endavant.

Sílvia Cano””

Ara que he vist el vostra blog penso que convindria actuar conjuntament, i per això, sense deixar de fer coses pel meu compte, crec que podríem coordinar les accions i fer-ne difusió conjuntament. No sé què en penseu vosaltres.

Us envio adjunts tres documents:
Carta a la Mònica Terribas.
Resum de la carta en català per als diaris.
Resum de la carta en castellà per als diaris.

Espero la vostra resposta quan us sigui possible. BONES FESTES I BON  2009!

Sílvia Cano

Anuncis