educant al segle XXI

bona iniciativa

Posted on: Desembre 31, 2008

Assumpte: bona iniciativa _ 28/12/08

Hola, bona tarda
M’he assabentat de la iniciativa i hi estic molt interessat, voldria tenir referents, llocs on trobar el que sestà fent, de quina manera s’hi pot participar, que haig de fer per ser-hi, etc… ja sé que són moltes preguntes però agraeixo tota la informació que em pugueu fer arribar sobre el tema, fins i tot com s’hi pot col·laborar o participar en engegar-ho.
Gràcies
 
Josep Serra

————————-

Rw: bona iniciativa _ 29/12 /08

Hola, Josep
 
Sóc l’Ana M. Reyes
 
Com veuràs per la meva darrera entrada al bloc, la cosa estava en “stand by” a l’espera que per vacances la proposta arribés a més gent encara i, per què no dir-ho?, el meu estat d’ànim s’havia desinflat una mica.
 
Avui he matinat força perquè en aquests dies he rebut missatges que m’han esperonat a reprendre la feina.
 
Primer una carta de la mestra Sílvia Cano a Mònica Terribas que va circulant pels correus dels col·legues…
Després una “estirada d’orelles” de la benvolguda Rosa Casany, autora d’un dels darrers comentaris al bloc, que em va fer posar-me a la feina i plantejar-me seriosament la seva proposta de convocar una Trobada Presencial.
A hores d’ara, a la breu enquesta del bloc, de 175 vots, 172 troben que el repte és encertat i 3 no hi veuen la necessitat, de crear el Col.legi de Mestres (un 98% versus un 2%. Ningú manifesta que “no sigui el moment” i ningú fa cap altre comentari. Trobo que és un coixí prou considerable per llençar-nos a treballar-hi, no?
Finalment un correu de la mateixa Sílvia Cano amb noves propostes i actuacions per part seva…
 
Així que m’he posat a la feina:
 
Ahir vaig publicar una nova entrada amb el missatge de Sílvia Cano… i ara mateix em disposo a afegir-hi els documents que em va fer arribar.
 
Per posar-ho tot a la vista per als col·legues que van visitant periòdicament el bloc -com que fa dies que no es mou- també volia modificar una mica l’estructuració dels continguts i preparar un espai on anar publicant els correus enviats i rebuts a l’adreça del bloc, com un expositor transparent que permeti que tothom pugui estar al dia del què es va “coent”.
 
Així que ara estic treballant en el bloc amb dues intencions prioritàries:
 
1-Tenir-hi exposats totes les reflexions i els moviments que s’estan fent (des de fa quatre dies… perquè els darrers havien estat els contactes amb Joan Moriana, col·laborador del bloc, que havia elaborat un formulari amb Access per recollir les dades dels interessats en el projecte i que pretenia anar polint, a més de fer les primeres passes per “comprar” un domini per una web que centralitzés el tema.
La intenció d’en Joan és bona i molt realista: no deixar que “la cosa” es refredi i tot plegat quedi en no-res.
 
2-Convocar una trobada presencial, com proposa la Rosa, perquè d’allà surti configurat un grup de treball, les actuacions a fer i els objectius a curt termini.
Sóc conscient que la creació d’un Col.legi Professional, pels mateixos requisits i si volem que tingui unes funcions útils per al nostre gremi requereix un treball acurat i fet amb consens i temps).
 
 
Per tant, el teu interès, Josep és molt benvingut. Compto amb tu i t’afegeixo al llistat de mestres que s’han oferit ja des dels primers dies a participar i fer el què calgui per avançar en la proposta.
 
Compto tenir el bloc al dia abans del 31, però em dono un marge perquè pateixo petits “lapsus” degut a un tema de salut en què haig d’aturar “la màquina” (my body, no el PC, he he), durant unes hores, de tant en tant.
Tanmateix, a partir del 2 de gener no dubtis en demanar tota la informació que vulguis, tant per correu com amb comentaris al mateix bloc. Així mateix, si vols oferir-te per alguna tasca en concret, que et doni d’alta com a col.laborador al bloc per publicar-hi entrades directament, … ara mateix la cosa està oberta a tot el què sigui constructiu.
 
Agraeixo el teu e-mail i et desitjo el millor per al 2009.
 
Salutacions cordials.
 
Ana M. Reyes

Anuncis