educant al segle XXI

bola de neu

Posted on: gener 3, 2009

Assumpte: bola de neu _ 29/12/08

Ostres, Ana.
 
Estic francament emocionada de com està creixent la bola de neu que vaig començar amb una carta. M’alegro moltíssim de poder entrar a formar part d’un grup de gent que veu les coses com jo, i et garanteixo que sóc pencaire de mena i col·laboraré en tot el que estigui al meu abast.
 
Pel que fa a aquesta trobada que proposes, em sembla bé fixar una data, si vols aquesta del 24 de gener. Podria ser una trobada d’un matí amb possibilitat de dinar plegats els que confirméssim l’assistència. Els temes a parlar podrien ser, d’entrada, la constitució d’una associació i d’una plataforma. Pel que fa a fer-nos publicitat, per la Catalunya central (jo visc a Manresa) me n’encarregaria jo, tinc una amiga molt ben connectada a diferents nivells que ja m’ha dit que mourà el que pugui per organitzar-nos una roda de premsa, perquè ha llegit la carta i també creu que cal fer alguna cosa per redignificar la nostra imatge. I si et semblés bé organitzar la trobada a Manresa, li podria demanar a ella mateixa si coneix algun local disponible.
 
En fi, que de coses a fer en tenim, i jo estic molt engrescada des que he vist la resposta de la gent a la meva iniciativa. Digue’m què cal fer per convocar la gent a la trobada, on l’hem d’organitzar i com, i em començo a arremangar.
 
Sobre la pregunta de com convocar els centres privats, potser estaria bé fer-ho des dels sindicats majoritaris del sector ( USTEC, CCOO, UGT), a través de les diferents delegacions de zona. Per exemple, com a afiliada sé que CCOO té la secció d’Educació per al Bages-Berguedà, i segur que seria fàcil fer arribar la informació de la convocàtoria als representants sindicals als centres (a aquells on n’hi hagi, com a mínim) a través d’aquestes seccions territorials. Què n’opines?
 
Ara espero la teva resposta, i també espero que et trobis molt bé d’ara endavant perquè se’ns ha girat feina.
 
Sílvia Cano

Anuncis