educant al segle XXI

Rw: Rw: bola de neu

Posted on: gener 3, 2009

Rw: Rw:bola de neu_01/01/09

Molt bé, Anna.
 
Tal com tenim les coses, jo crec que és millor que primer fem una reunió “iniciàtica” i a partir d’allà ens repartim tasques a fer: contactar amb associacions i sindicats, crear la plataforma, plantejar la creació de l’associació o del col·legi… Per tant, si et concedeixen un espai a la UAB fantàstic, i si no te’l concedeixen i ho sé aviat puc buscar-ne jo un per Manresa.
 
Per convocar la gent a aquesta primera trobada se m’acut que podem utilitzar diversos mitjans: el teu bloc, els teus contactes i també els meus. No sé si amb això ja tindríem prou gent per començar a treballar. També es podria enviar un correu als centres educatius, però jo no tinc les adreces (pel que vas dir en un mail, em sembla que tu si les tens).
 
En fi, a treballar.
 
Sílvia Cano

Anuncis

1 Response to "Rw: Rw: bola de neu"

Totalment d’acord, Sílvia.

Així que sàpiga alguna cosa del tema UAB t’ho faré saber.

Seguirem en contacte… Si vols, aquí, a La peixera, i així tothom pot participar dels esdeveniments “en directe”.

Suposo que t’ha arribat la meva “invitació a wordpress”. Només cal que t’hi registris i ja podràs escriure tu mateixa les entrades al bloc.

Fins aviat!

Ana M.

Els comentaris estan tancats.