educant al segle XXI

“Ho haveu vist?”

Posted on: gener 12, 2009

Recórrer a la famosa frase del programa de tv “APM” és una forma d’expressar que no tinc paraules… davant les novetats d’Educació.

Està a les nostres mans seguir ballant el ritme que toqui… o fer-hi alguna cosa.

Què en penseu?

Anuncis

3 Respostes to "“Ho haveu vist?”"

Doncs sí, fem alguna cosa “ja”. Quin dia fixem per a la primera trobada per organitzar-nos?

Hola, Sílvia.

Segueixo amb el tràmit de contactar amb un Deganat de la UAB per concretar el tema del lloc de trobada.

Acabo de rebre una orientació d’on adreçar-me per sol.licitar-ho. Així que, per fer el tràmit, aniria bé proposar ja una data concreta…

Recordes que parlàvem del 24? Doncs una col·lega ha comentat per e-mail que aquell cap de setmana es celebra un simposi i suggeria canviar la data, perquè té molt d’interès en participar en la trobada de mestres.

Ella parla del 23F, un dilluns que moltes escoles tenen festa de lliure disposició… però jo no ho veig tan clar… No tothom fa festa… i a més em sembla que caldria fer-ho abans.

I si ens centrem en convocar-la el 31 de gener?

Seguirem en contacte.
Salutacions!!

Hola, Ana M.

Em sembla millor el 31 de gener. Com tu dius, no tothom té festa el dia de l’anniversari (!), per exemple jo me’l passaré treballant.

Salut.

Els comentaris estan tancats.