educant al segle XXI

Preparant la 1ra TROBADA

Posted on: gener 18, 2009

Hola a tothom.

Ja estan fetes les primeres passes per sol·licitar un espai per celebrar la I Trobada que ens proposem convocar. M’he adreçat a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, a veure quina sala ens podrien cedir i si això és viable.

Quant a la data, podem seguir pensant en la darrera proposta: dissabte 31 de gener.

Independentment de quins siguin el lloc i la data definitius, caldria que anéssim concretant JA  altres aspectes per organitzar la trobada:

1- L’horari: jo proposaria dissabte al matí (les 10h o les 11h) tenint en compte que la convocatòria és adreçada a tot el territori de Catalunya.

2. La durada prevista: caldria preveure si “ens hem d’endur el dinar” (he, he)…

3. L’ordre del dia: cal tenir clars quins punts es tractaran i a quins acords volem arribar en aquesta primera trobada. Crec que és el punt més laboriós i fonamental perquè la reunió tingui sentit i sigui profitosa. D’això en dependrà el futur d’aquesta “moguda”.

4. Finalment, i no menys important, caldria establir un sistema perquè tots els docents que pensem assistir-hi ho diguem prèviament. Tenir una previsió del nombre d’assistents també pot ser “clau” per garantir una jornada exitosa.

Així que… ANEM PER FEINA…

Apunteu les vostres propostes, idees, opinions, suggeriments referents als apartats esmentats o altres qüestions que segurament m’hauré deixat.

El temps corre… i no podem deixar que ens atrapi “Carnaval”!

Salutacions!!

Ana M. Reyes

Anuncis

4 Respostes to "Preparant la 1ra TROBADA"

Hola a totdon.

Jo proposo que ens enduguem el dinar, perquè la trobada pot ser llarga i és millor treballar amb l’estómac ple. Pel que fa a l’hora, penso que hauríem de començar cap a les 10, les 11 em sembla molt tard, però això seria millor que ho diguessin els que vindran de més lluny. Al cap i a la fi jo hi aniré des de Manresa.

Temes a tractar: accions per compensar l’ofensiva mediàtica contra el nostre col·lectiu i creació d’una associació prèvia al col·legi professional.

Finalment, per veure quanta gent assistirà a la trobada, crec que podríem donar una adreça electrònica on tothom que hi estigui interessat enviï un correu de confirmació d’assistència, per fer un llistat previ. Si voleu, podem donar el meu correu i ho gestiono jo.

Salut i fins aviat.

Hola, de nou! penso com tu Sílvia, que pot ser és millor dur el menjar, per aprofitar el temps, si ens en sobra, de temps, sempre podem guardar el dinar per sopar.
L’ordre del dia crec que està bé. Hauríem de triar algú o alguna (pot ser més de un/a) que fes de secretari/a de la reunió, obrint un acta, que fins i tot podem signar els presents i on consti tot el que es diu i les decisions que prenem i qui les durà a terme,… Seria com marcar un punt d’inici del grup, al qual, fins i tot li podem donar un nom per donar-nos entitat.
Són dos aspectes, l’ofensiva mediàtica i la creació de l’associació que podem fer en paral.lel, ja que espero serem molts i moltes i una tasca no es trepitja l’altra, ja que m’imagino que la de creació d’una associació té molta part burocràtica.
Penso com tu Sílvia que aquests serien els dos passos inicials per a caminar cap a la creació del Col.legi professional, ja que és més fàcil moure’n com un col.lectiu associat i amb uns objectius clars que no individualment.
Llegint els comentaris de la peixera, no m’ha quedat clar si ja ens hem d’apuntar en algun lloc o encara no. Sílvia, he vist que ofereixes el teu correu per què la gent que vagi a la primera trobada s’hi apunti, si voleu ho podem fer entre les dues, posem els dos correus i així ens repartim la feina i no se’t colapsa la bustia. Podriem fer una graella igual on recollir les dades, podríem decidir quines:nom cognoms, centre, situac. laboral, edat, tipus de centre, especialitat,…. no sé les més rellevants i el dia de la trobada, que puguin signar.

A partir dels dos temes inicials per tractar crec que hauriem de fer algun guió i per no haver de tenir despeses donant un fulletó a cada persona, hauríem de saber si comptem amb un canó per què tothom pugui veure els punts a treballar.

Si voleu, per correu o per bloc, no sé, podríem anar definint una mica els punts dintre de cada un dels títols (per ex.):

-Salvem els mestres:Ofensiva mediàtica contra el desprestigi professional que fan els mitjans de comunicació.
.
.
.
-Creació d’una associació de professionals de l’educació:
.
.
.

Ha passat un mes, tots i totes hem començat amb la feina de l’escola i sembla que ens n’oblidem d’això tan important que hem encetat aquest Nadal, no ho podem deixar, la gent amb empemta és sovint la que ha d’estirar, però estic segura que encara que hi ha gent que no pot , no vol o no sap estirar, si estan disposats/des a deixar-se estirar i arrossegar per lespersones que sí tenen empemtes pisitives i són les que comencen les Boles de neu. Anims, Ana! pots comptar amb el meu esperit emprenedor i gens conformista i amb la meva il.lusió que no es va apagar amb les llums de Nadal. Amb l’any nou, reptes nous!

Ah! una pregunta de curiositat: perquè en el Leave a Reply del bloc sempre veig el meu nom i la meva adreça? es veu així des de qualsevol o només el meu perquè em reconeix?

Hola, de nou.

Això que comentes del Leave a Reply, Lourdes, crec que és degut a això que dius… es conserven les darreres dades que has utilitzat al bloc. A mi em passa amb altres blocs en què participo, de diferents servidors, no només wordpress.

Respecte a la reunió… m’encanta la vostra empenta. Em disposo a fer una nova entrada amb les darreres novetats que tinc respecte al que jo gestionava: el lloc on realitzar-la. De moment us avanço que no he aconseguit que es pugui celebrar a la UAB en dissabte… (té un cost, per motius de seguretat… -em van dir per telèfon). Però encara no he rebut resposta a l’e-mail de sol.licitud.

Salutacions

Hola a totdon i a tothom.

Podríem obtenir un local a Manresa, en un lloc que es diu Mosaic. No hauríem de pagar res, només cal que fixem una data per poder-ho organitzar i una amiga em fa les gestions necessàries. Jo proposo que sigui el dissabte 14 o el 28 de febrer al matí, per tenir temps de preparar-ho bé.

Que la gent es manifesti…

Sílvia

Els comentaris estan tancats.