educant al segle XXI

Sense sostre, de moment.

Posted on: gener 22, 2009

Hola, Sílvia.

Després d’esbrinar el “lloc” on m’havia d’adreçar per fer la sol·licitud d’un espai a la UAB per trobar-nos, a hores d’ara no he rebut resposta. Vist això vaig demanar informació per telèfon al respecte i sembla difícil aconseguir un espai a la UAB en dissabte, si més no a la Facultat de Ciències de l’Educació (costos per motius de seguretat…). Per escrit, com deia, encara no m’han contestat.

Si vols, mira d’aconseguir el lloc a Manresa, com tu deies… Publico aquest missatge a “la peixera” per si algú té una altra proposta viable.

Tot i que estem encara “sense sostre” on realitzar la trobada que proposem, la conversa amb la Degana m’ha semblat que pot obrir noves perspectives perquè la col·legiació del nostre col·lectiu sigui una realitat. Espero que a la trobada  pugui aportar ja dades concretes al respecte (segueixo fent tràmits).

Salutacions!

Ana M. Reyes

P.D.: Transcric l’e-mail de sol·licitud tramès a la UAB

————–per aad.c.educacio.fti@uab.cat, Administració de Centre

————–assumpte:  sol-licitud espai trobada docents de Catalunya

Benvolguda Isabel Durbán:
 
Sóc Ana M. Reyes, mestra diplomada per la UAB el 1986, any des del qual exerceixo com a mestra, primer d’EGB i ara de Primària (funcionària des de 1987).
 
El motiu d’acreçar-me a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB és que a finals del novembre passat vaig llençar a la xarxa -Internet- un repte adreçat als meus col·legues de tot Catalunya, concretament als docents d’Educació Infantil, Primària i Secundària Obligatòria. Aquest ha tingut prou acollida com per plantejar-nos organitzar una trobada presencial per “posar-nos a la feina”.
Per no allargar aquest escrit us remeto al bloc “
educant al segle XXI” on podeu obtenir tota la informació sobre la meva proposta i l’interès que ha despertat en el nostre col·lectiu.
 
La UAB presenta una ubicació “ideal” per acollir aquesta trobada, que pensàvem convocar per al
dissabte 31 de gener de 2009.
Tot i que resulta força imprevisible el nombre d’assistents amb què podrem comptar, ens sembla que una facultat de la UAB podria oferir-nos una sala adient per portar-la a terme.
 
Tenint en compte el tema que ens porta a realitzar aquesta trobada, i també que que sóc ex-estudiant de Ciències de l’Educació de la UAB (digueu-me “sentimental”) m’ha semblat que aquesta Facultat és la més adient per realitzar-hi la reunió.
 
És per això que PREGO m’indiqueu si això és viable, quin “protocol” s’hauria de seguir per formalitzar la sol.licitud d’un espai a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB i quina sala ens podríeu oferir (jo només conec els espais oberts als estudiants, la Sala d’Actes…).
 
Espero que trobeu interessant la proposta. Si més no,
espero que sigui viable la meva sol.licitud i puguem comptar amb un espai en la Facultat de Ciències de l’Educació on una colla de professionals docents pretenem fer un nou pas en aquest àmbit.
 
Espero em pugueu respondre el més aviat possible, especialment si no m’estic adreçant al lloc indicat per realitzar aquesta petició o si és totalment inviable la sol·licitud.
 
 
Moltes gràcies per l’atenció.
Salutacions cordials.

Ana M. Reyes
educant al segle XXI
+ telèfons particulars

2 Respostes to "Sense sostre, de moment."

Hola! donat que el lloc de la UAB sembla que no progressa he consultat jo també per la possibilitat de fer-ho a la UB, ho he fet avui a la tarda o sigui que per aquest dissabte ho veig complicat. Ja us diré si em diuen alguna cosa.
fins aviat!

Hola Lourdes, acabo de penjar una entrada remarcant les gestions de la Sílvia per trobar-nos a Manresa.
Salutacions!

Els comentaris estan tancats.