educant al segle XXI

Ja tenim “local”! Ara la data…

Posted on: gener 26, 2009

THE HOTTEST!

“El més calent!” que, per cert, ja no és a l’aïguera…!

Comentari de la Sílvia a “Preparant la 1ra TROBADA”

Silvia Cano Gener 26th, 2009 at 7:37 pm |

Hola a totdon i a tothom. Podríem obtenir un local a Manresa, en un lloc que es diu Mosaic. No hauríem de pagar res, només cal que fixem una data per poder-ho organitzar i una amiga em fa les gestions necessàries. Jo proposo que sigui el dissabte 14 o el 28 de febrer al matí, per tenir temps de preparar-ho bé. Que la gent es manifesti…

Sílvia

—————–

Perfecte, Sílvia!!

Suposo que no tindrem problemes d’aforament (o sí!?… Tant de bo fóssim tants participants a la trobada que ens quedés petit el local!!)

  • Ja ens indicaràs l’ubicació del “MOSAIC” i els transports públics que arriben a Manresa (Renfe sí, oi? …). També si ens pots dir les “vies” més indicades per arribar-hi en cotxe particular…
  • Hora: Les 10 h  (oi que havíem comentat que era prou indicada?)
  • Ara la data: 14 o 28 de Febrer?? 

Observacions: ens emportem la “carmanyola”, no?

ARA ARRIBA L’HORA D’ANAR-SE “MULLANT”, COL·LEGUES:

quina DATA preferiu?  14 o 28 F?

Jo proposo que ens decidim amb les opinions que arribin fins divendres 30 de gener. Així el 31 podríem iniciar les inscripcions (un correu com proposava la Sílvia confirmant l’assistència i tenir-ne una previsió) i, paral·lelament, anar edificant l’ordre del dia en les dues línies que havien sorgit al bloc.

SOM-HI?

Ana M. Reyes

Anuncis

9 Respostes to "Ja tenim “local”! Ara la data…"

JO VOTO PEL 28. (no celebro St. Valentin, però crec que caldria preparar bé la reunió).
Si no passa res compteu amb mi.

Salutacions!

Hola, de nou! a mi també em va millor el 28 de febrer, el 7 i el 14 tinc audicions dels meus fills i, a més, penso que així tenim més temps per organitzar-ho i saber quanta gent hi seriem. l’hora, crec que les 10h és bona.
Salutacions!!

Jo també tinc dret a votar, oi? També voto pel 28. De moment, 3 a 0.

Ostres!! He de comunicar-vos un canvi de data en la proposta, perquè resulta que el dia 28 ja ens l’han ocupat. Les dates serien finalment EL 14 O EL 21 DE FEBRER. Jo voto directament pel 21 de febrer. Salut.

Doncs jo també voto pel 21 DE FEBRER!!, ho tinc menys complicat, algú més?
UN SALUT I VINGA EMPEMPTA!

No estic del tot segura si podré anar, però en el cas de que sí, el dia que tinc lliure es el 14.
Gracies per organitzar aquesta trobada!
Chantal

Em sap greu per la Chantal, però crec que caldria tenir temps de preparar la reunió. Em sembla millor el 21, però si hi ha molta gent que prefereix el 14 i encara no està ocupat…!
De fet, ens hem pronunciat ben poca gent respecte a la data… vam quedar que divendres veuríem com “es respirava”.

Si el cap de setmana no s’anima la cosa, per molt minsa majoria hauria de ser el 21, no?

Jo ja ho aniria reservant, Sílvia, no sigui que s’ocupi també.

Concretem qui recull finalment el llistat d’assistents?

Som-hi! Mentrestant entre tots els que pensem assistir-hi podríem treballar-nos l’ordre del dia de la reunió. Què us sembla?

Salutacions
Ana M. Reyes

HE POSAT AQUESTA GRAELLA, (ALTRES FORMATS ES DESMONTAVEN AL PASSAR-LA AL BLOC, SÓC UNA MICA INESPERTA EN AIXÒ)
SI VOLEU LA VAIG ACTUALITZANT I EN UN ALTRE LLOC TENIR-LA AMB ELS NOMS DE LA GENT.

Dates de la trobada: votacions QUE S’HAN FET

14-2-09: X

21-2-09: X X X

28-2-09: NO DISPOSEM DE LOCAL PER AQUESTA DATA

ÀNIMS!

Jo el dia 21 no puc, ja el tinc compromès, per tant em va millor el 14.
Si acaba essent el 21 el dia de la trobada per posar cara als noms (jeje) espero que a través d’aquest espai o per correu electrònic aniré tenint informació de com van les coses.
Endavant, hi ha molta feina per fer i calen moltes persones disposades.

Salut

Els comentaris estan tancats.